söndag 5 oktober 2008

Lite räkor

I natt vågade jag mig uppför trappan alldeles själv. Huset var tyst och nästan mörkt men jag tog risken och vågade. Där uppe satt hon och knopprade med tassarna på någon apparat med bokstäver på. Jag hittade en säng som jag måste undersöka vad det fanns under....hmmm kartonger och någon lång trägrej...trångt. Sen gick jag ner igen för säkerhets skull. Man vet aldrig... Tryggast är det där nere.


Idag har jag fått räkor. Muuummsssss! Fast dom säger att dom ger mig piller men jag tycker det smakar som räkor jag. Gott är det i alla fall, men alldeles för lite. Jag ville ju ha mer och sa till om det men då la dom upp det där som finns i burken på mitt fat och det är ju inte samma sak. Fnys!


Sen kom det fram ett av mina favoritsnören idag också. Ett rött med en papperstuss på. Mitt snöre! Då blev det busigt en stund. Det är nåt konstigt med såna där snören. Dom liksom gömmer sig under mattan ibland och kryper där under, men då hugger jag direkt.


Inga kommentarer: