lördag 4 april 2009

Lite film



Idag har hon filmat mig ute. Vill ni se filmerna så kan ni tassa till vänster här i bloggen, under Liza-film. Två filmer finns det och dom byter liksom plats där. Ibland är det den ena och ibland är det den andra....jaja, ni får väl tassa där så kanske ni begriper.



Jag fick vara ute två gånger idag. Jag tog samma promenad runt huset idag som jag gjorde förra gången. Måste ju kolla så allt ligger på plats. Jo, buskarna stod kvar både dom stickiga och den med gosiga stammen. Och så hittade jag en jätteskön rabarber som jag tyckte var alldeles för hårlös så den fick lite av mig. Lite mindre vitt fluff hade det blivit sen sist. Jag hade lite funderingar på vad som händer utanför grindhålet, men ville inte forcera vattengraven. En brumbrum kom det och svischade förbi och sen kom det en livsfarlig tvåhjulig trampsak men då tog jag till reträtt. Jag duckade direkt. Huvva! Den var otäck!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tvåhjuliga saker har jag också problem med. Både den dom trampar på och den som brummar. Skönt att du fått det lite fritt från vitt. Snart tror jag alla katter får en skön vår. *tass*