fredag 10 september 2010

Lite fredagsmys II

Fredagsmys i mattes knä.

I kväll har jag fredagsmyst i mattes knä hela kvällen. Jag körde lite spinnhealing emellanåt och hon skrällde faktiskt inte så mycket och hoppade inte och studsade så mycket heller. Säker min spinnhealing som gjorde verkan.
Matte tittade på några jamande idoler på den där TV-rutan. De flesta jamarna jamade ganska okej men en jamare jamade högre än alla andra och då blev jag tvungen att blänga mitt värsta bläng på matten och fundera vad dom höll på med egentligen. I mina öron var det inte vackert.


Mina känsliga kattöron gillar inte opera-jam.

4 kommentarer:

Xantippa sa...

Hejsan gose-Liza! Vissa människor jamar värre än en hel kör med marskatter!

Anonym sa...

Jag håller med ovanstående jamare. Självklart var det tack vare dig som matte inte skrällde och hoppade så klart. Spinnhealing är ju jamarbra!

Dui och Deco sa...

Fredagsmys är alltid rätt, lite god mat och mys! Nosbuff

Findus, Isak och Rasmus sa...

Härlig fredagkväll, med andra jam. Klart det var din förtjänst att matte slutat studsa och skälla. Kurr och burr.