lördag 11 oktober 2008

Lite lördag

Hon jobbade idag men han var hemma. Han gjorde frukost och vi satt i köket alla tre. Efter frukost tyckte jag att det var dags att sätta lite fart på tillställningen så jag hämtade mitt röda snöre och hängde det lite snyggt på soffan. Hon hade inte tid att leka med något snöre men han blev intresserad och började dra i andra änden. Lättlurad!

Sen ville han bara hålla på och dra i det där snöret hela tiden men man kan ju inte orka hur mycket som helst så jag blev tvungen att gå därifrån tillslut.

Ikväll har vi suttit i röda soffan uppe alla tre. Jag passade på att provligga bådas knä och magar. Hans är bäst...tror jag. Röda soffan är rätt skön den också. Har sovit där några nätter och vilat där på dagarna och den funkar bra som sovställe. Lugnt är det och solen värmer.


Inga kommentarer: