tisdag 11 november 2008

Lite bortskämd

I lördags var dom borta hela dagen och lämnade mig ensam länge.
I söndags sov dom hur länge som helst och jag fick vänta jäääätttteeelänge på mina räkor och sen försvann dom flera timmar på kvällen. Då luktade det nog lite hankatt av dom när dom kom hem också.
Igår jobbade dom hela dagen igen och idag har dom också varit på sina jobb hela dagen och sen försvann dom igen flera timmar ikväll.
In och ut, fram och tillbaka och jag får bara vänta. Suck! Lite förlåten är dom i alla fall för igår kväll fick jag först sova länge bredvid henne i soffan och sen länge i hans knä. Fick en massa gosigt kli då också. Jättelyxigt!
Och ikväll när dom åt mat och jag satt bredvid på kökssoffan, då fick jag faktiskt smaka två sorters ost, bara sådär ändå utan att jag behövde säga nå't. En vit och en orange ost. Mumsigt! Men dom tog slut alldeles för fort. Hade ju gärna ätit mer.
Dom skämmer nog bort mig lite bara för att jag varit så mycket ensam.

Inga kommentarer: